Let's pök?

Jag skiter inte i att blogga, det är inte så att jag inte bryr mig om dig. Det är inte du, det är jag. Saken är den att jag har fått nya linser, sådana som inte skaver, så jag har varit ute och använt dem. Jag måste ju passa på att leva nu när jag inte blinkar som ett litet as, eller hur?! Det unnar du mig väl?!

Jag har faktiskt uträttat ett och annat, så min frånvaro är inte helt bortkastad tid. Jag har bland annat suttit och drinkat tre meter från mitt livs kärlek, jag har också bränt mig, jobbat och ätit pommes med aioli.

Du är inte arg på mig va, jag menade aldrig att behandla dig illa. Ibland blir det bara så tokigt, ibland gör jag bara fel, men jag menar det aldrig. Det måste du komma ihåg; att jag aldrig menar någonting ont. Du är ju en del av mig, du skapar mitt vi. Ge mig bara en ny chans och jag lovar att aldrig svika dig igen!


Nu ska vi iväg och träna, mina linser och jag. För sånna nyttigheter måste man ägna sig åt när man har oskavande linser. Har jag hört...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0