Tio dagar av guld

Det finns tio dagar som du kan var garanterad att se mig lycklig. Det finns tio dagar som ett absolut lugn finns i min kropp. Det är de tio dagarna som antibiotikakuren pågår. Antibiotika bota så gott som allt (säkert pesten och cancer också bara det att ingen har kommit på det än). Så vilken anledning har jag att inte må bra då, att inte vara lycklig? Under tio dagar vet jag att jag inte är sjuk! Jag slipper oroa mig och noja, inte ens ett nytt födelsemärka kan rubba min sinnesstämning under de tio dagarna.

Antibiotika - Guds gåva till människan!

Jag var hos doktorn igår utan att få antibiotika, det kändes som ett bortslösat besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0