Krakel goes sjukling

Jag är inne på min tredje vecka som sjukling och min andra vecka utan träning. Jag tillsammans med mina muskler tynar sakta men säkert bort. Det är inte min tredje vecka med samma sjukdom. Nej, nej. Jag är inne på sjukdom nummer fyra. Jag har nu fyllt ett halvt högkostnadskort och då har jag ändå missat att stämpla två besök. Sjukvårdsrådgivningen säger nu "hej igen" när jag ringer. Min hypokondri har övergått i faktiska sjukdomar.

Så vad gör jag åt saken? Jag dricker två c-vitaminbrus åt gången, jag klagar, jag äter godis, jag dricker te och jag använder karlns dator för att läsa tjejbloggar bara för att jag vet att han inte tycker om det. Om jag fortfarande är sjuk? Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0