Meddelande till Gud

Jag kommer ihåg de gånger jag sa till dig att den dagen du botade min ensamhet och jag mig kärlek tillsammans med trygghet så skulle jag aldrig be om någonting mer, så jag tänker inte göra det heller. Dock tänker jag fråga dig; vad poängen med att göra mig sjuk i fyra veckor är? Vad du får ut av mitt lidande? Det är klart att jag har förstått att det inte är meningen att jag ska kunna vara nöjd fullt ut, det är ju självklart att jag inte ska vara det. Men varför var du tvungen att göra på detta sätt? Hade det inte räckt med bara en förkylning eller bara en outgrundlig allergi eller bara någon av de andra sjukdomarna jag har dragist med till och med idag? Jag menar istället för allihoppa samtidigt.

Märk att jag inte ber dig om att bli av med dem, jag undrar bara varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0