Det är superdupermegasynd om mig

Jag hatar att vara sjuk. Nu var jag tvungen att åka hem från jobbet eftersom min jobbrock inte behagade att vara gjord av is så att jag hade sluppit febersvettas. När man är sjuk är man abnormt ineffektiv, något som driver mig till vansinne. Alla planer som jag hade för dagen är som uppslukade av ett svart hål. Obefintliga. Istället ligger jag i min säng, utan planer, utan mina dunsockor och tycker vansinnigt synd om mig själv.

Pyttsan! Gick du på den lätta? Inte kan en liten influensa uppehålla mig och min effektivitet. Jag ska lura alla baciller i hela kroppen, ordet ineffektiv ska inte ens finnas i mitt vokabulär. Jag tänker faktiskt både läsa, titta i kapp på grey's och måla om naglarna. Sen kan vi se vem som är ineffektiv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0