Spring för livet, finnarna går till attack

Jag har precis smällt i mig en 100 grams marabou mjölkchokladkaka. Tydligen är marabouchoklad bland det värsta man kan äta om man lider av massiva finnattacker. Trots att det känns bättre för stunden när sockret kickar igång några slags låtsasendorfiner så att lycka inte är långt borta så blir det bara värre senare eftersom choklad inte tar bort finnarna, snarare får dem att trivas mer och gärna genomför idén om att föröka sig.
Jag åt precis 100 gram marabouchoklad och det hade varit en, rent ut sagt, korkad handling om jag hade varit en sådan person som led av massiva finnattacker. Tur för mig att jag inte är det då!

Kommentarer
Postat av: Oedipa Maas

Om jag vore din syokonsulent hade jag uppmanat dig att söka jobb i humorbranschen.

Har du kollat på Kenny-filmen än förresten?

2009-03-28 @ 09:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0