Glad fredag!

Idag är en sån där dag som man inte ska blogga. Man ska låtsas som om man är så upptagen med att fira att man glömt bort att man har en blogg, fast det enda man egentligen gör är längtar tills nästa dag då man får sätta sig framför skärmen igen och låta ordspyorna rinna ut genom fingrarna på en.

Jag gillar inte högtider
, speciellt inte midsommar. Jag ser inte riktigt poängen med att hoppa runt en gigantisk snopp samtidigt som man låtsas att man är en groda. Förresten, när började grodor kvacka?

Så, nu låtsas du och jag som om detta inlägg aldrig skrevs så fortsätter du fira midsommaren och jag fortsätter gömma mig för den. Så levde de lyckliga i alla sina dagar...



Jag försökte hitta en bild på en snopp som jag kunde sätta bredvid midsommarstången med ett likamedtecken emellan för att du skulle se likheten och då förstå att "gigantisk snopp" betydde midsommarstång, men alla bilder med bara en snopp var lite väl vulgära för att lägga upp här så jag hoppar över det. Dock kan jag tala om för dig att Jonah Falcons snopp är 34 cm lång och att han tycker att hans snopp har förstört hans liv. Det stod det i alla fall i Expressen. Jonah bor förövrigt i London om du undrade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0