Hårfärg

Jag köpte en ny kamera idag eftersom en brassepojke med kniv har lagt beslag på min gamla.

Säljare: Jag skulle rekomendera den här istället. Den kostar bara 300 kronor mer, men man skulle kunna tro att det var 3000. Den är så mycket bättre!
Jag: Oj, så pass? Ja, men då tar jag den istället.
Säljare: Vi har en liten tillbehörsask som du kan få till för bara 499 kronor. Med ett extrabatteri och ett läderfodral.
Jag: Nej tack. Jag har redan ett gammalt fodral hemma.
Säljare: Okej, vi gör så här; om du köper asken så slänger jag på en försäkring helt utan extra kostnad. Du tjänar alltså 600 kronor! Vad säger du nu?
Jag: Oj, men då så. Ja, men det tar jag.
Fan också! Nu har han lyckats sälja på mig all skit han kan. Fan! Fan! Fan!
Säljare: Vilket minneskort vill du ha? Två eller fyra gb?
Jag: Jag behöver inget minneskort, tack!
Hah! Där fick han så han teg, så lättlurad är jag inte. Jag ska inte ha någon mer skit!

Vänta lite nu... Vadå inte behöver ett minneskort? Fan! Fan! Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0