Megaproblem

Jag har vatten i båda öronen. Det är jobbigt, för när jag hoppar på höger ben så åker vattnet djupare in i vänster öra och då måste jag snabbt hoppa över på vänster ben för att det inte ska fastna där och då åker vattnet tillbaka in i höger öra, men om jag inte hoppar över på det andra benet så kanske vattnet stannar i örat föralltid och då kommer du att kalla mig för vattenörat resten av mitt liv och det vill inte jag. Så här står jag nu och hoppar, höger sen vänster, vänster sen höger medans vattnet, det stannar där det är; i mina öron. Förstår du mitt problem nu? Mitt jättestora problem, förstår du det?

Ibland suger mitt liv verkligen lös balle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0