Meddelande...

...till dig som vistats på en av de platser som jag har sovit på det senaste halvåret:

Jag hittar inte min IFK-tjocktröja och jag vill ha tillbaka den och jag saknar den och det är faktiskt inte kul längre och jag kommer inte ihåg när jag hade den sist och därför kan jag inte gå tillbaka till den platsen för att hämta den och det tycker jag är tråkigt och du kanske kan hjälpa mig om du har tagit den för då skulle du kunna lämna tillbaka den så att jag skulle sluta vara ledsen över min försvunna tröja. Okej?

Kommentarer
Postat av: antonia

min är också borta

2009-01-22 @ 00:49:35
Postat av: Linn

Din också? Då är det säkert Hjalmar som tagit dem bara för att jävlas!

2009-01-22 @ 13:42:01
Postat av: Linn

Din också? Då är det säkert Hjalmar som brutit sig in hos oss och tagit dem bara för att jävlas!

2009-01-22 @ 13:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0