Läkerol: makes people talk



Det är en bild på innehållsförteckningen till läkerolasken jag precis åt upp. Näst längst ner står det att "överdriven konsumtion kan ha laxerande effekt". Jag undrar hur personen som skrev innehållsförteckningen definierar ordet överdriven. Jag har konsumerat två askar idag och har inte märkt av någonting som kan liknas med laxerande effekt...

När jag tänker på att konsumera något överdrivet så tänker jag att man, i detta fall, drar i sig cirka 207 askar, eftersom det är en överdriven siffra. Vem köper ens 207 askar med läkerol? Framför allt: vem lyckas dra i sig 207 askar med läkerol utan att spy upp 97% av tabletterna?

Överdriven konsumtion av läkerol:
makes people shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0