Fråga

Är det bara jag som undrar vart den där sportaffärskedjan "Go" tog vägen?

Kommentarer
Postat av: Örnöga

Antagligen. Jag har inga minnen av att den ens existerat. Tacka vet jag Domus Sport!

2009-01-13 @ 18:24:13
Postat av: Pierce Inverarity

Jag kunde inte släppa den här frågan och googlade fram att bloggen La Dolce Vita 1997 skrev att GO ska gå ihop med Intersport.

Härligt att en blogg om Det Ljuva Livet skriver om reashopping i en kackig sportbutik utan minsta spår av ironi.



http://liteavvarje.bloggagratis.se/2007/08/07/225608-ingen-semester-idag-inte/

2009-01-13 @ 18:44:02
Postat av: Linn

Örnöga: Två alternativ till detta:

1. Du är gammal, domus var stort förr i tiden.

2. Du bor inte i Sthlm, domusvaruhusen finns bara i Kiruna, Östersund, Oskarshamn och Kristianstad (wikipedia, vettu).



Pierce Inverarity: Du har nog lika mycket fritid som jag. Ska vi bilda klubb? Typ en syjunta eller något liknande...

2009-01-13 @ 19:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0