En Homer-rap

Jag hade så abnormt mycket luft i min mage nyss att jag såg gravid ut. Känslan efter den rapen jag avlade var en känsla värd att offra för. För en kort sekund föll ett ljus över världen och problem var inte ens ett ord längre. Livet hade en mening och för en kort sekund var jag lycklig. Rapen i sig var inte så pjåkig den heller. Till och med Karro, som avskyr mina rapar, hade inte kunnat undgå att dra på smilbanden av stolthet om hon hade hört den.

Attan! Jag är alltid ensam under mina storhetstider. Det känns meningslöst att vara stor om ingen är där och bevittnar det, för då tror du bara att jag hittar på när jag berättar om det.

Kommentarer
Postat av: Oedipa Maas

Jag tror på allt som står på internet och skulle aldrig drömma om att betvivla sanningshalten i din historia. Hade du satt i dig några semlor från ICA-charken?

Annars kan du ju alltid undanröja de misstankar andra personer kan tänkas besitta angående sanningshalten genom att spela in en film med mobilkameran och lägga upp på youtube nästa gång.



Ps. När jag läste rubriken trodde jag det rörde sig om rap som i hip hop.

2009-01-27 @ 17:34:01
Postat av: M

Den där jordbävningen i skåne....

jag har mina misstankar vem som startade den där nu.

2009-01-27 @ 20:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0