Åh när ni tar saken i egna händer

Tydligen så går saker inte sönder bara sådär utan anledning. Så nu har jag gått runt i lägenheten och kastat lite saker i golvet. Typ en lampa, några bestick, en ljusstake och en kastrull. Allt höll utom glödlampan som satt i lampan, men när jag ringde till lampaffären för att få hem en elektriker sa han att de inte skickade ut folk för att byta glödlampor... Så jag gav mig på spisen med målet att välta den i hopp om att en stjärnkock, som kunde laga god mat åt mig resten av mitt liv, skulle komma och resa den åt mig, men den var för tung så jag gav upp.

Det kanske är lika bra att inse att jag aldrig kommer att gifta mig...

Freeeeedom eller vad det nu var Björn Gustafsson skrek i det där Sverige pussas och kramas som jag aldrig har sett, men hört om och på så sätt legitimerar mina potentiella felcitat.

Kommentarer
Postat av: Fiskpäls

Kan du inte helt enkelt börja internetdejta, som en vanlig människa?

Om du fortsätter tappa metallföremål kanske du till slut får träffa en snygg golvslipare. ;-)

2009-02-02 @ 18:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0