Konsten att göra sig av med hjärnceller

Jag tänkte verkligen till när det kommer till val av klänning till min student. Jag var så otroligt nöjd när jag satt där ensam på tunnelbanan klockan sju på morgonen på väg till champagnefrukosten. Mina medresenärer trodde säkert att jag log åt att det var min studentdag eftersom jag hade studentmössan på mig, men tänk så fel de hade. Jag log åt mitt klänningsval. Oj, så nöjd jag var med mitt tänk!

Min klänning var en sådan där klänning som man kunde äta hur mycket man ville när man hade den på sig, utan att det syntes att magen var pastasvullen, eller kolsyresvullen, eller... Du har förstått att man inte hade kunnat se att jag hade svullen mage va?! Skoja inte att jag hånade de där med megatajta korsettliknande klänningar som knappt kunde sitta ner.

Synd bara att det inte fanns någon vegetarisk mat i skolan. Ännu mer synd var det att jag glömde bort att äta när jag kom hem. Allt tänk i onödan. Synd!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka spiror :)

2009-02-10 @ 17:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0