Dagens "att göra"

Nu har jag sminkat mig, satt på mig min mest avslöjande klänning och släppt ut mitt romantiskt vågiga, långa hår. Rak i ryggen och med benen i kors sitter jag nu och väntar. Vad jag väntar på? Att något här hemma ska gå sönder, såklart! För om något går sönder, då får jag ringa efter en ung, snygg, singel reparatör. Reparatören kommer att falla pladask för mig och min blonda kalufs, vi kommer att gå på en date och sen kommer vi att vara säkra på att detta är livslång kärlek. Om en knapp månad kommer vi att vara herr och fru Reparatör och vi kommer att leva lyckliga i alla våra dagar.

Jag hoppas bara att det inte är toaletten som går sönder, för då kommer vi att vara herr och fru Bajsreparatör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0