Fredagfredagfredagfreakdag

Jag hade en helt underbar dag igår! Med båtåk, träning, humlehäng, lösgodis, mer humlehäng, toastskagen, en superdålig biofilm och vin. Brabrabra.

Idag har jag jobbat. Snart ska jag ut. Sen ska jag äta middag. Efter det ska jag på möte. Avslutningsvis ska jag röja.



Det är dumt. När jag mår bra kommer min blogg i kläm. Jag är inte påhittig när jag är glad, jag är för upptagen med att vara glad. När jag är bitter är jag väldigt kreativ och har väldigt lätt för att hitta inspiration. Jag ska ta och leta reda på den bittra Krakel igen, det blir mycket mer underhållande läsning då. Men jag väntar tills efter min semester. Ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0