Ses nästa år!

Många säger att sinnesstämningen du har första dagen på året är den sinnesstämning som kommer att följa dig året runt. Att hur du formar din första dag på året är hur du kommer att forma resten av ditt år.

Den första dagen på året är nyårsdagen, alltså dagen efter nyårsafton. På nyårsdagen är man bakis, man kräks kanske till och med. Vissa har ångest över vad de gjort under natten, andra vill bara lämna jordens yta. Det kanske är därför så många människor mår dåligt under stora delar av året, för att de var så förbannat bakfulla på nyårsdagen, på den första dagen av året. Kanske. Så, hur kommer ditt år bli?

Okej, jag har aldrig hört någon säga att nyårsdagen bestämmer resten av året, men jag har inte så mycket annat att skriva om så jag hittade på det nu. Hoppas att du förlåter mig för att jag ljuger så mycket. 

Gott nytt år.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Gott nytt år älskade Linn!



2009-01-01 @ 18:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0