Hoppet är vad som får mig att inte ge upp

Jag hoppas att du är så bakfull att du knappt kan stå på benen. Att du inte kan få ner en enda matbit utan att den kastas upp igen. Jag hoppas att dina spyor skulle kunna ersätta sergelfontänen. Jag hoppas också att du har så ont i huvudet att du inte vet vart du ska ta vägen. En sådan bakfylla hoppas jag att du sitter på just nu. Bara så att du vet!

Jag säger ju det, mig bråkar man inte med ostraffat. Ena dagen om du bråkar med mig så lägger jag ut en pinsam bild på dig, den andra kastar jag förbannelser över dig istället. Jag råder dig att välja dina strider med omsorg.

PS. Jag hoppas att du mår bra imorgonkväll. Inte tidigare! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0